Strona główna » Zamówienie w trakcie realizacji

Zamówienie w trakcie realizacji

Stan realizacji zamówienia
Stan realizacji złożonego zamówienia można sprawdzić na stronie sklepu w zakładce "Moje konto" o ile jesteś zarejestrowanym klientem. Jeśli nie posiadasz konta nie możesz sprawdzić stanu realizacji w danej chwili, aczkolwiek klient dostaje wiadomość (na podanego podczas zamówienia e-maila) o tym że paczka została nadana, w momencie jej wysyłki. 
 

Modyfikacja zamówienia
W przypadku konieczności modyfikacji złożonego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny (konieczne jest podanie numeru zamówienia). W takim przypadku prosimy również o wstrzymanie się z płatnością. 


Anulowanie zamówienia
Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko do czasu skompletowania i wysłania przez nas zamówionych towarów. Po tym czasie anulowanie nie jest już możliwe.
 

Aktualny stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta na stronach naszego sklepu.
 

W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta w godzinach pracy biura podanych w zakładce "kontakt".


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu